چگونه کسب و کارهای زیبایی می‌توانند از تصاویر توضیحی در بازاریابی استفاده کنند


رفتن به محتوا

هنرمند و تصویرگر لورن راجرز مارتین در مورد اینکه چگونه تصاویر می‌توانند به شما در تبلیغ برند و خدمات زیبایی کمک کنند و همزمان با استقبال مخاطبان خود را به تسخیر بگیرند (https://artbylrm.com)

 

اگر قصد دارید کسب و کار زیبایی خود را بزرگ کنید، آنگاه مهم است که از جمع متمایز شوید. احتمالاً از انواع مختلف تصاویر در بازاریابی خود استفاده می‌کنید تا این هدف را برآورده کنید، مانند عکس‌ها و ویدیوها. اما آیا از تصاویر توضیحی استفاده می‌کنید؟ استفاده از تصاویر توضیحی در بازاریابی شما می‌تواند بهبودی در واکنش مشتریان فعلی یا آیندگان به درمان جدید شما ایجاد کند و همچنین به عنوان ماده آموزشی برای آموزش مشتریان کاربرد داشته باشد.

در طول تاریخ، تصاویر توضیحی برای روایت داستان‌ها به‌کار رفته‌اند. وقتی انسان غارنشین می‌خواست خوراک خود را به اشتراک بگذارد، نیزه‌اش را گرفت و تصویر آن را روی دیوار غار می‌کشید. این روش ساده روایت داستان در طول زمان استفاده شده و در زندگی روزمره ما به شکلی که شاید توجه نکرده باشید وارد شده است. اما تأثیر ناخودآگاهی بر تجربه مصرف کننده ما داشته است.

آیا به تبلیغات انیمیشنی نوشیدنی Red Bull در اوایل دهه 2000 به خاطر می‌آورید که شامل شخصیت‌های خیالی با بینی بزرگ بودند و بعد از نوشیدن محصول بال پیدا کرده و پرواز می‌کردند؟ البته که می‌آورید. سبک و شوخ‌طبعی این تبلیغات بی‌نظیر بود و به عنوان بخشی اساسی از پیام Red Bull ارزشمند بودند. شرکت‌های بزرگ دیگری مانند PayPal، Dropbox، Apple و همچنین برخی از برندهای مد هم از تصاویر توضیحی به طور موثر استفاده می‌کنند.

تصویر کشی در واقع یک راه‌حل است و برای روایت داستان است، آیا این دقیقاً هدف شرکت شما نیست؟ حل مشکل مشتریان خود را پیدا کرده و سپس داستان و تجربه آن‌ها را به مشتریان جدید برای جذب آن‌ها بازگو می‌کنید؟ من شاهد افزایش چشمگیری در تعداد مشتریان جدید در حوزه زیبایی هستم که از من خواسته‌اند تا تصاویر توضیحی را برای آنها بسازم تا دقیقاً همین کار را انجام دهد، روایت داستان و برند آنها را. پس، چه مزایای استفاده از تصاویر توضیحی در بازاریابی شما وجود دارد؟ اجازه دهید من برای شما تشریح کنم.

زمانی که به هنر یا عکس‌هایی که همه به آن دسترسی دارند می‌رسد، هیچ ضمانتی در مورد تعداد برندهای دیگری که از همان تصاویر شما استفاده می‌کنند وجود ندارد. داستان برند شما منحصر به فرد است و لایق است که به روشی اصیل و منحصر به فرد به ارتباط برسد تا رویاهای جامعه را ازتباب کند. ساختن تصاویر توضیحی منحصر به فرد و استفاده از آن‌ها در بازاریابی شما می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند و به مشتریانتان نشان دهد که شما متفاوت هستید.

بسیاری از کلینیک‌ها از تصاویر قبل و بعد برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند و اگرچه نتایج بزرگی نشان می‌دهند، نامطلوب نیستند. استفاده از تصاویر عمومی از مدل‌هایی که به نظر تازه و تجدیدنظر شده باشند ممکن است مطلوب‌تر باشد، اما به شدت می‌تواند استعداد شما و همچنین به نظر رساندن اطلاعات نادرست از نظر مدل، از بین ببرد و ممکن است به عنوان گمراه‌کننده تلقی شود و در چشم مشتریان مطلوب‌تر به نظر نرسد. تصاویر توضیحی می‌توانند توانایی ثبت جزئیات را از طریق حرکت بدن و تبدیل تصویر نمایشی صورت یا بدن به یک شی نرم و بازیگوش را داشته باشند که با احتمال کمتری گمراه‌کننده یا توهین‌آمیز باشد و از لحاظ ظاهری جذاب‌تر باشد.

این بدان معنی نیست که در بازاریابی خود برای عکس‌ها جایی وجود ندارد. در واقع، من معتقدم که بهترین کمپین‌ها برای کسب و کارهای زیبایی شامل ترکیبی مناسب از عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا و همچنین تصاویر توضیحی مرتبط با برند خاص هستند.

با داشتن تصاویر توضیحی آماده، می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید! می‌توانید به طور استراتژیک آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید، آن‌ها را به وبسایت خود اضافه کنید، آن‌ها را در مواد بازاریابی چاپی خود مانند لیست قیمت، بروشورها یا کارت‌های تجاری و غیره بگنجانید. حتی می‌توانید آن‌ها را برای یک تبلیغ در یک مجله چاپی استفاده کنید. من تصاویر توضیحی‌ام را در بسیاری از موارد دیدم، از جلد برجسته اینستاگرام، کارت‌های هدیه و وفاداری و بنرهای یوتیوب و تصاویر‌پوششی درمانگاه‌ها و ویدیوها و تصاویر متحرک. محدودیت‌ها بی‌انتهاست.

تصویر کشی می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای تمایز برند شما از رقبا باشد و در عین حال ارتباط قوی‌ای را با مخاطبان شما برقرار کند. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند که از این دارایی بهره بگیرید و به شما کمک کند تا شرکت زیبایی خود را بالا برده و یک برند با اصالت و شخصیت موفق ایجاد کنید.

لورن راجرز مارتین هنرمند و تصویرگری است. او مدرک فوق لیسانس هنر تجسمی را از دانشگاه هنرهای زیبا و معماری لندن دریافت کرده است، که به او امکان می‌دهد تصاویر توضیحی را به روشی یکتا ایجاد کند. راجرز مارتین در حل مسئله و به یاد ماندنی کردن یک مفهوم بسیار ساده برجسته است. او در حال حاضر با چندین کلینیک زیبایی در تولید تصاویر توضیحی به رویشی مخصوص به آنها همکاری می‌کند.

 








پست های مرتبط

Leave a Comment